کد خبر : 653
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱

شهردار چغابل به عنوان شهردار برتر استان لرستان برگزیده شد.

شهردار چغابل به عنوان شهردار برتر استان لرستان برگزیده شد.
حميدرضا امرایی شهردار انقلابی و مردمی شهر چغابل مرکز شهرستان رومشکان به عنوان شهردار برتر استان لرستان در بین شهرداری‌های درجه ۳ و ۴ در سال ۱۴۰۲ برگزیده شد؛

به گزارش رومشکان نیوز؛ در مراسمی که امروز ۱۳ اردیبهشت ماه سالجاری به مناسبت گرامیداشت روز شورا با حضور استاندار لرستان، معاونان استانداری، مدیران کل، فرمانداران، شهرداران و شورای اسلامی شهری و روستایی استان در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد. از شهرداران و شوراهای برتر استان تجلیل شد.

در این همایش و در همین راستا حمیدرضا امرایی شهردار انقلابی و جهادی شهر چغابل مرکز شهرستان رومشکان به عنوان شهردار برتر استان لرستان در بین شهرداری‌های درجه ۳ و ۴ در سال ۱۴۰۲ انتخاب و و مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت‌.

حمیدرضا امرایی که مدت یکسال است به عنوان شهردار چغابل فعالیت دارد از شهرداران و مسئولان تحول‌گرا و توانمندی است که با مدیریت انقلابی و کار جهادی و شبانه‌روزی توانسته اقدامات ارزشمند و ماندگاری را در مرکز شهرستان رومشکان را انجام و به ثبت برساند که این میزان عملکرد بسیار خوب سبب رضایت شهروندان از ایشان شده است.

شهردار نمونه و برتر استان علاوه بر جدیت و خلاقیت در امورات، همواره حضور میدانی و عملی در سطح شهر و بویژه در سرکشی از پروژه‌ها و طرح‌های شهرداری دارد.
همچنین امرایی از خانواده معظم شهدا و از بسیجیان فعال شهرستان است که در ارتباطات اجتماعی و مردمی به‌ویژه تکریم ارباب رجوع، همواره با خوشروئی و اخلاقی حسنه‌ رفتار می‌نماید.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.