کد خبر : 606
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷

اورژانس رومشکان؛

نشست مشترک رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان با فرماندار شهرستان رومشکان

نشست مشترک رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان با فرماندار شهرستان رومشکان

این دیدار نیمروز یکشنبه نوزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در حوزه ریاست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه صورت گرفت و حجت‌الله نصیری‌پور با همراهی رئیس اورژانس ١١۵ استان، رئیس شبکه بهداشت و درمان و مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان رومشکان، با حضور در واحدهای ستادی از زحمات پرسنل قدردانی کردند. به

این دیدار نیمروز یکشنبه نوزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در حوزه ریاست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه صورت گرفت و حجت‌الله نصیری‌پور با همراهی رئیس اورژانس ١١۵ استان، رئیس شبکه بهداشت و درمان و مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان رومشکان، با حضور در واحدهای ستادی از زحمات پرسنل قدردانی کردند.

به گزارش رومشکان نیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛ فرماندار شهرستان رومشکان در این بازدید و گفت گو با مسئولان اورژانس ١١۵ استان، در جریان میزان آمادگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای امدادرسانی به مردم قرار گرفت و همچنین از مدیریت اورژانس استان و کارکنان ستادی و عملیاتی مبنی بر ارائه خدمات به هموطنان و مسافرین در ایام طرح سلامت نوروزی، قدردانی کرد.

حجت‌الله نصیری پور بازدید خود از ساختمان مرکزی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان را با هدف یادآوری و ضرورت دیده شدن‌ فعالیت‌های نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی بیان کرد و ادامه داد: اقدامات موثر و به موقع فوریت‌های پزشکی در حوادث و بحران‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست و اورژانس در خط مقدم حوزه سلامت خدمات حیاتی و ارزنده‌ای به جامعه ارائه می‌دهد.

محسن آدینه‌وند رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان، از توجه ویژه فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رومشکان به اورژانس ۱۱۵ تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که در راستای همکاری دو جانبه در زمینه‌های عمرانی و فنی همچون ساخت پایگاه‌های خیرساز و تعمیر ناوگان، اقدامات موثری انجام شود.

در ادامه این نشست کرم‌رضا جودکی‌نژاد رئیس شبکه بهداشت و درمان رومشکان گفت: بی‌شک تلاش صادقانه و بهره‌مندی از علم و مهارت از سرمایه‌های ارزشمند یک تکنیسین فوریت‌های پزشکی است که با سرشت نیکو، در راستای نجات جان مردم به کار می‌گیرد.

در حاشیه این دیدار حامد بازوندی مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان رومشکان نیز گزارشی کلی از وضعیت نیروها، امکانات و تجهیزات این مرکز را ارائه داد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.