کد خبر : 368
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

یادواره شهدای رومشکان؛

مهرداد شاه کرمی؛

سی و ششمین سالروز بزرگداشت شهادت شهید گمنام عبدالشاه شاکرمی در روستای پادروند+فیلم

سی و ششمین سالروز بزرگداشت شهادت شهید گمنام عبدالشاه شاکرمی در روستای پادروند+فیلم

💠 مردم پادروند اینگونه سی و ششمین سالروز شهادت شهید گمنام خود را زنده نگه داشتند   ➖ عصر امروز بمناسبت سالروز عملیات کربلای ۹ و شهادت سرباز شهید “عبدالشاه شاکرمی” در سال ۱۳۶۶؛ مردم شهید پرور و شهید دوست پادروند با حضور در مسجد شهیدشاکرمی و سپس مزار مادر همیشه چشم به راه ایشان،

💠 مردم پادروند اینگونه سی و ششمین سالروز شهادت شهید گمنام خود را زنده نگه داشتند

 

➖ عصر امروز بمناسبت سالروز عملیات کربلای ۹ و شهادت سرباز شهید “عبدالشاه شاکرمی” در سال ۱۳۶۶؛ مردم شهید پرور و شهید دوست پادروند با حضور در مسجد شهیدشاکرمی و سپس مزار مادر همیشه چشم به راه ایشان، یاد و خاطره این شهید گمنام و خوشنام خود را گرامی داشتند.

 

➖ در این مراسم باشکوه که در فضایی پر از معنویت برگزار شد، بعد از قرائت زیارت عاشورا، سیروس قربانی رزمنده گرانقدر دفاع مقدس و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رومشکان به بیان خاطرات شیرین رشادت های رزمندگان ایرانی در جنگ تحمیلی پرداختند.

 

➖ سرباز شهید عبدالشاه شاکرمی در لحظات پایانی عملیات کربلای ۹ بر اثر اصابت مستقیم گلوله توپخانه دشمن بعثی در سن ۲۴ سالگی به‌ درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

➖ عملیات کربلای ۹ با طراحی و هدایت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با رمز یا مهدی ادرکنی؛ و با هدف آزادسازی ارتفاعات ۵۴۲، ۴۰۰ و پاسگاه مرزی بابا هادی در منطقه قصرشیرین و سرپل‌ذهاب کرمانشاه که مدت ۷ سال در تصرف دشمن بعثی بود، انجام گرفت.

 

➖ در طی این عملیات جانانه که به مدت ۳ ساعت به طول انجامید، گردان های ۱ و ۳ و ۴ از تیپ کماندویی سپاه دوم و گردان ۴ نیروی مخصوص از تیپ ۳ دشمن بعثی منهدم گردید.

 

➖ همچنین تعداد زیادی خمپاره‌انداز، تیربار، جنگ‌افزار انفرادی و مقدار زیادی مهمات به غنیمت گرفته شد و ۱۸۰۰ نفر از بعثیان به هلاکت رسیدند و ۵۵ نفر از آنان به اسارت رزمندگان ایرانی درآمدند.

 

“روح آسمانی این شهید مظلوم و گمنام، تیربارچی عملیات کربلای ۹ شاد و راهش پر رهرو باد”

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.