کد خبر : 510
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

رئیس دادگستری شهرستان رومشکان ؛

هشدار رئیس دادگستری رومشکان در خصوص طرفداری در انتخابات آتی

هشدار رئیس دادگستری رومشکان در خصوص طرفداری در انتخابات آتی

‍ .   رئیس دادگستری شهرستان رومشکان:   هرگونه طرفداری و جانب داری مسئولان از کاندیداهای انتخاباتی جرم محسوب شده و به جد برخورد خواهیم کرد. 💥 احمدی پارسا رئیس دادگستری رومشکان در جلسه شورای اداری این شهرستان که به ریاست فرماندارو با حضور کلیه مسئولان و مدیران شهرستان رومشکان برگزار شد ضمن دعوت از

‍ .

 

رئیس دادگستری شهرستان رومشکان:

 

هرگونه طرفداری و جانب داری مسئولان از کاندیداهای انتخاباتی جرم محسوب شده و به جد برخورد خواهیم کرد.

💥 احمدی پارسا رئیس دادگستری رومشکان در جلسه شورای اداری این شهرستان که به ریاست فرماندارو با حضور کلیه مسئولان و مدیران شهرستان رومشکان برگزار شد ضمن دعوت از مردم و مسئولان در هر چه‌بهتر و باشکوه‌تر شدن انتخابات پیش رو، عنوان کرد: باتوجه به شروع فرایند انتخابات از زمان ثبت نام کاندیدهادر خصوص قانون جدید انتخابات و جرایم انتخابات توضیحات کامل را بیان و در ادامه اظهار داشت که کوچک‌ترین جانب‌داری و طرفداری مسئولان از کاندیدا‌های انتخاباتی و همچنین استفاده از اموال عمومی برای تبلیغات را جرم دانسته و از برخورد قاطع با این تخلفات خبر داد و گفت در همین راستا تا کنون چندین پرونده قضایی برای اعضای هیات اجرایی تشکیل شده است.

 

💥 وی در ادامه با تاکید بر ارائه خدمات بهتر به مردم و مراجعه کنندگان افزود: رضایت‌مندی مردم و انجام کار برای آن‌ها وظیفه اول هر مسئول و هر مدیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

💥 احمدی پارسا همچنین در خصوص نحوه برگزاری انتخابات اظهار داشت : هیئت‌های نظارت، اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات می بایست بر اساس قانون عمل نمایند و از ایجاد حواشی و شائبه‌ها دوری کنند که انشالله شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند و با شکوه در شهرستان رومشکان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.