کد خبر : 341
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رومشکان؛

توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان رومشکان

توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان رومشکان
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رومشکان از توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد؛

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رومشکان از توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: رزمایش کمک مومنانه در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ پاسدار علی بازوند فرمانده سپاه ناحیه رومشکان صبح امروز پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضمن تبریک ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و قبولی طاعات و عبادات همه همشهریان عزیز، رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان همزمان با جشن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و توزیع بسته کمک‌های معیشتی آغاز شد.

وی افزود: ۴۵۰ بسته معیشتی در قالب کمک مؤمنانه به ارزش هر بسته ۱۵۰۰۰۰۰ تومان با استفاده از ظرفیت داخلی سپاه تدارک دیده شده که محتوای این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، روغن، رب، حبوبات، ماکارونی و خرما است.

سرهنگ بازوند ارزش این بسته‌‌های معیشتی را در مجموع ۶۷۵ میلیون تومان دانست و عنوان کرد: این بسته‌ها توسط حوزه‌های مقاومت بسیج، پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی در مناطق کم‌ برخوردار و بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رومشکان در خاتمه تصریح کرد: انشاءالله خداوند متعال توفیق دهد که بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌‌های داخلی شهرستان، برنامه‌های کمک مومنانه را در سطح شهرستان ادامه‌‌دار داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.